tiistai 9. lokakuuta 2012

Taavi ja Leevi

Tänään saimme iloksemme ja kauhuksemme veljeni koirat muutamaksi tunniksi hoitoon. Saanen esitellä ihanaiset Taavin ja Leevin. Ne ovat rodultaan chipooita, eli chihuahuan ja villakoiran sekotuksia. Meidän perheen vanhinko vauvat jotka veljeni halusi itselleen. Taavi ja Leevi on myös mun nuorimmaisten chihujen velipuolia. Tjorvenilla, Myrtillä, Tinylla ja Wilowlla on poikien kanssa sama isä nimeltään Pedro. Pedro tosiaan pääsi tuikkaan mun villakoiraa housujen välistä. Kyllä luonto keinot keksii.. Niin mulla on myös villakoira. Buffy nimeltään. Buffy ei tosin enää asu mun luona vaan se asustelee mun vanhempien taloudessa. Mutta takaisin Taaviin ja Leeviin, ne on aikas hauskoja tapauksia ja myös aikas väsyttäviäkin. Niillä on voimaa vaikka muille jakaa ja kun vien niitä ulos tulee joskus otettua narun päässä monta askelta kerralla. Mut onneks ne kummiskin uskoo mua hyvin. Ne on mun pieniä kullanmuruja. Pojat oli aivan innoissaan kun pääsi kyläileen. Valitettavasti kaikki mun tytöt ei ollut niin innoissaan meidän vieraista. Varsinkin nuo vanhat leidit ei tahdo jaksaa enää kauheeta riehumista. Mutta eiköhän me yksi ilta pärjätä ja Jussi tuleekin jo parin tunnin päästä hakemaan pojat kotiinsa ja sit saa neidit taas olla rauhassa. :)

Pojat pieninä.

Taavi naama maidossa. :)

Taavi vieläkin.

Taavi ja Leevi kiusaamassa Myytä muutama vuosi sitten. 

Leevi ihmettelemässä kukkasta. 

Taavi päätti pistää verhot kiinni.

Taavi on perinyt chihuahuan korvat. Leevillä taas ne on kun villakoiralla.

Leevi tänään.

Leevi edelleen. On tullut pikkusen kuuma riehuessa. 

Taavi pullukka. Mä keksin Taaville nimen. Noi oli pistämässä pojille Leevi ja Lassi. Mut mä sanoin Lassia Taaviksi ja muidenkin mielestä se sopi paremmin. :)

Veljekset kun ilvekset. Melkein. :) Onpas taas siistin näköstä. Katsokaa koiria ei sotkua. :D

Taavin korvat on niin ihanat!!!

2 kommenttia:

  1. Voi hyvät hyssykät, mitä kavereita :) On teillä vilinää, kun 9 pikkukaveri temmeltää..

    p.s postaustoive: kaikista sun koirista esittely :) kuva, nimi, luonne.. Olis kiva "tutustua" heihin paremmin :) Jos siis jaksat ja viitsit..

    VastaaPoista
  2. On kyllä. Meidän perheessä on yhteensä 15 koiraa. Et voi kuvitella mimmonen meno jaloissa on jouluna ja muina pyhinä... :D

    Tottakai jaksan ja viitsin, muistaakseni olenkin joistakin jo kirjoittanut pikkusen. Mut täytyykin tehdä syvällisempi juttu elämäni koirista. :)

    VastaaPoista