tiistai 16. lokakuuta 2012

Hallittua kaaosta..

Olen mietiskellyt tänään kovasti. Esimerkiksi onko liian aikaista leipoa joulutorttuja, Opinko koskaan pistämään käyttämäni tavarat takaisin paikalleen, osaisinko koskaan tyhjentää tiskikoneeni heti astioiden pesun jälkeen tai täyttämään, Entäs pistämään vaatteet kaappiin kun ne ovat kuivuneet enkä antaisi niiden olla pyykkinarulla muutaman ylimääräisen päivän. Eli tyypillisiä maailmaa parantavia ajatuksia käynyt mun pääkopan sisällä. Keittiön kaapissani huhuilee minua kovasti luumu marmeladi ja pakastimessa odottelee torttutaikina esille ottamista. Enkä viitsi edes mainita mitä mun astiat ja pyykit mulle huutelee. Sen verran voin kertoa että kovin kauniita sanoja ne ei mulle sano. Vielä en ole niitten huudoista välittänyt, mutta nyt alkaa pikkusen tuntuun siltä että pitäisi pistää läppäri kiinni ja suunnistaa kohti keittiötä ja sen jälkeen pesuhuoneeseen pyykkien kimppuun. Mut jos nyt vielä kummiskin vartin verran täällä olisin...

Meikkipussi olohuoneen lattialla..

Hmm.. olisi jo varmaan aika viedä lehdet ja pahvit kierrätys astiaan.... Lattiakin pitäisi jälleen imuroida ja luutata vaikka just sen tein. Koirat kun tykkää tuoda sisälle ties mitä mukanaan...

Vessaan jääneet kirjat...... :D Tää nyt oli pientä. En kehtaa pistää tänne kuvia mun hallitusta kaaoksesta...

2 kommenttia:

  1. Ihana postaus :) Siis aivan mainio idea, tekemättömät työt yhdistettynä syvälliseen pohtimiseen :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos. :) Eikös ookkin, on jotenkin kovin fiksumpi olo tämän kaiken jälkeen ja samalla tuntuu että on saanut suuria aikaan. Vaikka ne suuret teot olisikin vain astianpesukoneen tyhjentäminen. :D

    VastaaPoista