torstai 18. lokakuuta 2012

Peilikaapin sisältöä ja muuta hömpötystä.

Tänään ja eilen olen jälleen jatkanut suursiivous urakkaani ja kohteenani on ollut vessan peilikaapit ja meikkivarastoni. Olen taputellut itseäni selkään pitkin päivää, niin ylpeä olen itsestäni. Sain meinaan heitettyä vaikka kuinka paljon turhaa / vanhaa tavaraa / meikkejä / rasvoja pois. Nyt peilikaappini on ihanan siisti ja samoin pesukoneen päällä olevat korit. Tietenkin minulla on paljon siivottavaa jäljellä, mutta jos saan pidettyä tämmöisen tahdin päällä tulee kodistani todella siisti ja kotoisa.

Rakas meikkilaukkuni. Tämä on kirpputorilöytö maksoi 5€.





Lush rasiani. Sain tämän mukaani los angelissa ostaessani monta kappaletta. Näitä saa nyt suomestakin ihanaa rakastan lushin tuotteita! Käykääpä tutustumassa täältä.

Nyt on saippuat ja kasvonaamiot järjestyksessä.

Samoin pesuaineet.

Tämä on kanssa yksi rakkaimmista tavaroistani. Ostin tämän los angelista sephorasta. Harmi kun sephoraa ei ole suomessa...

Huulirasvat tuli kotelon mukana. Paitsi ihana Burt's bees huulikiilto, sekin usasta.

Tässä rasia edestä on jo pikkusen kulunut.

Ihanan siisti ja tyhjempi peilikaappini. Oli meinaan ennen siivousta täynnä tavaraa.

Rasvoja sun muita.

Tuon finelin mukin löysin aikoinaan metallinkeräys astiasta. Moneen kertaan pestynä se sai säilytettäväkseen mun hammasharjani. 

Muki oli kuin uusi, muutamaa kolhua lukuunottamatta.

Tämänkin mukin olen löytänyt metallinkeräys astiasta. 

Tavarat mukavasti järjestyksessä.

Pyykkikorinkaan päälle ei ole kerääntynyt tavaraa. Hyvä minä!! Olen saanut nuo saappaat jotain 11- vuotiaana. Hyvin ovat kestäneet. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti