keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Syntymäpäiväni..

Eilen oli syntymäpäiväni. Vietin niitä täydessä hiljaisuudessa. Ainakin melkein. Äiti halusi viedä mut mukaansa hakemaan mun lahjaa. Vaikka moneen kertaan sanoin etten tarvitse yhtään mitään. Joka tapauksessa äiti halusi jollain lailla mua muistaa ja oli päätynyt isoon säkkiin koiranruokaa. :) Mulle tuo on suuri apu ja nyt ei tarvitse vähään aikaan ostaa tytöille ruokaa ( paitsi Myylle ). Tytöt ainakin oli sitä mieltä että toi oli paras lahja mitä mulle on annetu.

Mutta takaisin syntymäpäivääni. Äiti osti mulle myös uuden pyyhkeen. Olen jo pitkään puhunut kuinka mun pyyhkeiden pitäis päästä eläkkeelle. On meinaan sen verran vanhoja. Nyt on kummiskin ihan luksusta kun on ihan uusi pyyhe odottamassa. Äiti sai myös päähänsä et sen on pakko saada tarjota mulle tän kesän ensimmäinen jäätelötötterö. Ei auttanut vaikka yritin sanoa ettei jäätelökojut ole vielä auki. Sillä äiti oli aivan varma että jossain on jo koju auki. Siinä me sit metsästettiin jäätelötötteröitä. Lopulta äidin piti harmikseen myöntää ettei ne kojut ole vielä auki, joten päädyttiin hesburgerin jäätelöihin, mä otin suklaa ja äiti kinuskikastikkeella. Olen tainnut semmosen syödä viimeks teini-iässä ja kyllä sekin maistui hyvälle.

Lopun päivän vietin yksikseni tyttöjen kanssa kotona. Pohdiskelin kaikenlaista. Menneisyyttä ja tulevaisuutta, mutta varsinkin tätä hetkeä. Mietin myös sitä kuinka elämäni on täysin erinlaista kun kuvittelin sen olevan parikymppisenä ajatellessani. Elämä taitaa harvoin mennä niinkun sen kuvittelee menevän. Ainakin oma elämäni ei ole yhtään sitä mitä kuvittelin sen olevan kun olisin yli kolmekymppinen. Ehkä se on hyväkin asia. Turha sitä on kummiskaan kauheasti surkutella tai murehtia. Tai panikoida sitä et ei ole kerennyt tekemään kaikkia niitä asioita mitä luuli tekevänsä tähän ikään tullessa. Sitä mä kyllä harmittelen et en ole päässyt matkustelemaan kunnolla. On niin paljon paikkoja mitä toivon näkeväni. Varsinkin toivon että pääsen vielä jonakin päivänä takaisin usassa käymään. Semmonen road trip olis unelma. Ehkäpä tohon olis hyvä tähdätä. On hyvä et on unelmia. Paljon unelmia, niitä multa löytyy monen laisia. :)

Annoin muuten itselleni lahjaksi silmätulehduksen ja "kipeän" hampaan. Nyt mietiskelen tarttuiko tänään mukaani vielä korvatulehduskin. Olen mä kyl taitava tässä. :D

Tyttöjen mielestä tämä oli ehdottomasti lahjoistani parhain. 

Uusi pyyhkeeni. 

Veli kävi tänään tuomassa mulle tämän. Taidan olla ainut joka ei sitä päässyt elokuviin katsomaan. Mut vihdosta viimein minäkin sen näen. Kiitos veljeni. :) Sain myös tänään kirjeen jonka sisällä oli yllätys. Kiitos siitä, tuli todella tarpeeseen. :)

2 kommenttia:

  1. Kiinnostuin sun blogista kun itsellänikin on chihuahua ja tykkään seurailla muiden chihuihmistenkin blogeja. :D Jään seurailemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa, on aina kiva saada uusia lukioita. Varsinkin chihu ihmisiä. :)

      Poista