sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Ajatuksia...

Olen edelleenkin kipeenä. Tätä on kestänyt nyt kuukauden ja lääkärit ei vieläkään ole täysin varmoja mikä mua vaivaa. Alan itse olemaan ihan väsynyt tähän. Varsinkin siihen, että aina kun elämä alkaa taas hymileen alkaa melkein heti samantien satamaan paskaa niskaa. Huomasin myös eilen että Myrtille on ilmestynyt iso patti niskaan. Semmonen golfpallon kokonen joka muljahtelee. Uskon kummiskin että se on mustelma. Tytöillä on meinaan kevättä rinnassa ja k18 bileitä vietetään pitkin päivää keskenään ja varsinkin karvalelut ovat kovassa käytössä. Uskoisin että siinä myräkässä Myrtti on loukannut niskansa. Ainakin todella toivon sitä, meinaan en tiedä jaksanko enempää murheita mitä jo joudun kantamaan. Toivoisin todella että elämä alkaisi hymyileen minulle ja mun tytöille. Että pääsisi taas iloitsemaan elämästä ja niistä pienistä iloista mitkä todella merkitsee. Se että on terve tai ainakin pikkusen terve olisin siitäkin olosta todella iloinen ja että mun tytöt olisi kunnossa. Huokaus, ei kai tää voi mennä tästä vielä huonompaan suuntaan eihän?

Pappanikin soitti minulle tänään yllättäen. Molemmat odotamme kovasti kevättä ja kesää. Olo piristyikin hetkeksi jutustelumme aikana. Nyt on taas kipee olo, toivottavasti kummiskin paranen pian ja elämä alkaisi taas voittamaan.

6 kommenttia:

  1. Paljon onnea mammalle ja parantavia ajatuksia koko laumalle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Eiköhän tämä tästä, ainakin todella toivon niin. Mistäs arvasit että mulla on tänään syntymäpäivät. :D

      Poista
    2. Paljastit jossain postauksessa, että samana päivänä kuin Chaplinilla :)

      Mulla on huomenna, mutta ei kerrota kenellekään! (ihan hirveitä lukemia "¤%&"###) :D :D :D

      Poista
    3. No, niinpäs menin tekemään. Tää muisti alkaa tekemään jo tepposiaan. :D Lupaan olla hiljaa. :) Paitsi huomenna. Täytyyhän sitä päästä onnittelemaan. :)

      Poista
  2. Suvi9.50

    Ei se elämä tosiaankaan mene niin kuin nuorena ajattelee :) Onnea ja paranemisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mene ei. Kiitos, onneksi on jo pikkusen parempi olo. :)

      Poista