lauantai 6. huhtikuuta 2013

Kävelyllä...

Olen edelleenkin kipeä. Saa nhdä saadanko mua kuntoon ollenkaan. Itse alan jo menettään toivon sen suhteen. Mut enpä taida voida muuta kun odottaa mitä tuleva tuo tullessaan. Vaikka olo onkin ollut välillä todella inhottava, päätin silti lähteä pienelle kävelylle. Kaveriksi otin mukaani soopelin eli Tjorvenin. Kyllä neiti oli polleeta kun pääsi mukaani ilman muita hyyryläisiä. Itselläkin oli ihan kivaa kun sai keskittyä vain yhteen eukkoon hihnan päässä. On se vaan helpompaa, mutta samalla myös kovin alastonta. Joka tapauksessa oltiin ulkoilemassa semmonen puolisen tuntia ja olo ei onneksi ollut kovin kurja kun päästiin kotiin.

Ei kun matkaan.

Vauhti oli välillä aikas vauhdikasta.

Ja välillä oli pakko vähän haistella tuoksuja.

Meikäläisen kengät.



Jollain kasvoi pihassaan ihana kuusiaita.

Naama kuva ei oikein onnistunut. 

Alkaa aurinko ja pikkuhiljaa laskemaan.
Tunnelin läpi oikealle puolen tietä.

Tämmöinen kuva löytyi alikulkusillan seinästä. Mulla on kyseisen herran kanssa sama syntymäpäivä. Yks mun ehdottomista suosikeista. Oikea nero omasta mielestäni. :)

2 kommenttia:

  1. Anonyymi22.39

    Oi mikä suloisuus hänkin, oon niin ihastunut näihin sun haukkuihisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niihin oikein voi olla ihastumatta. :)

      Poista