lauantai 2. helmikuuta 2013

Vanhoja kuvia...

Meni kolme tuntia, että sain vihdosta viimein valmiiksi tehtyä projektin, mikä mun on pitänyt tehdä jo parin vuoden ajan. Eli sain vihdosta viimein haettua valokuvat vanhalta koneeltani "uudelle" koneelleni. Nyt on kauan kaipaamani kuvat tässäkin koneessa. Tässä niistä muutama...

En ole kun kerran pistänyt tänne oman kuvani, tällä kertaa pistän jopa useamman. Nämä kuvat on otettu 5 vuotta sitten los angelesin matkaltani...


Ei kovin onnistuneita otoksia.

Tässä olen katselemassa auringonlaskua.

Paikallinen lokki.

Edelleen sama kaveri.

Ja toinen, näitä oli ranta täynnä ja oli paljon isomman kokosia kun täällä nuo meidän lokit. Mikähän lokki laji mahtoi olla..

Kuvasin monia jälkiä rannalla. Ne näyttää minusta niin kauniilta.

Tässä ollaan menossa santa monicas pier:lle.  Vähän väärässä järjestyksessä nää kuvat..

Ja siinä onkin tuo santa monica pier.

4 kommenttia:

  1. kaunnita kuvia!! <3 onko sulla piilarit noissa? upeet vihreet silmät :)

    VastaaPoista
  2. kiitos. Joo mulla on ollut tuon väriset piilarit yli 15-vuotta. Kaikki aina tunsi ja muisti mut juuri noista silmistä. :D Nyt on ollut väli vuosi kun ovat aika hintavat ja ei ole ollut rahaa niihin. Mut, ehkä taas joskus mulla on taas yhtä vihreät silmät. :)

    VastaaPoista
  3. Mä jo ajattelin, etten ole koskaan nähnyt noin vihreitä silmiä :)

    Kivat kuvat ja olitpa reipas, kun sait homman tehtyä. Tuollaiset jää mulla ainakin roikkumaan ja tekemättä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Joo noi on kyllä aikas vihreet. Mul on itsellä tosi vihreet silmät joten ne vielä korostaa entisestään noiden piilareiden vihreyttä. :)

      Mulla tosiaan kesti alkaa tekeen tuo urakka ainakin 3 vuotta. Nyt se onneks tehty ja voi pistää tytöistäkin vanhempia kuvia tänne. Kun vielä sais skannattua nuo Myyn ja Tiuhtin vauva kuvat, niin ja myös Iidan kuvat niin hyvä olis.

      Poista