tiistai 19. helmikuuta 2013

Dear Dr.Martens

Kaksi päivää olen kärsinyt pääkivusta ja eikä se vieläkään näytä lähtevän pois. Ibusalista ei ole sit mihinkään.. Saan toisaalta potkia itseeni persuksiin sillä tyhmä kun olen niin en hakenutkaan viime kauppareissullani lähiapteekista migreeni lääkkeitäni. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.... Tällä kerralla pelkkä pää... täytyy varmaan huomenna yrittää raahautua apteekkiin jos tää jatkuu.

Tänään olen jatkanut Oxblood Martens:en pehmittämistä. En oikeesti ymmärrä missä ihmeessä olen saanut valkoista maalia? kenkiini. Voi olla et on tullut sillon kun maalattiin Hard Beatin liiketiloja. Siitäkin on kohta viis vuotta aikaa.. Kummiskin olen laiminlyönyt näiden käyttöä pahasti ja mennyt vaan valkoisilla Martensseillani. Nyt on mielestäni aika ottaa nääkin käyttöön. Kunhan vaan saan ne ekaks ajettua sisään..

Eilen aamulla viä hymyillytti, tänään ei niin paljoa.

Piiitkääästä aikaa join suklaa teetä. On se vaan hyvää, ja jos laihduttaa ja sokerihammasta kolottaa niin kandee kokeilla tätä. Ei lihota yhtään. :)

Mmmmm.

Minä ja mun tyylikkäät kotihousut.

Josko sais pikkusen pehmeneen nää.

Tjorven oli koko ajan jaloissa ja naama kiinni kamerassa. Sitä se on kun on monta pikkusta linssiludetta.



dear Dr.Martens make my shoes nice and soft.



4 kommenttia:

  1. Härreguud, miten kaunis olet!

    Mullakin on muuten migreeni, kaamea tauti :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos... ( punastus ) :D Tää on ihan kauheeta. Kolme päivää jo mennyt pääkivun kanssa. Toivottavasti huominen olisi pääkoppa kivusta vapaa. Meillä molemmilla. :)

      Poista
  2. Upeet Martenssit!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Kiitos, paljoo kerenny vielä oleen jalassa ja niissä on jo luonnetta. :)

      Poista