perjantai 8. helmikuuta 2013

Penkomista ja tunkemista...

Olin eilen penkomassa vanhempieni luona vanhoja tavaroitani. Niitä on meinaan vieläkin sielä jonkin verran, vaikka olenkin jo asunut omassa kodissa kolmetoista vuotta. Enimmäkseen leluja ja muuta lapsuuteen liittyvää. Täytyy varmaan joku päivä käydä kyseiset tavarat tarkemmin läpitte. Niistä mitkä päättää pitää ja niistä jotka voi myydä vaikka kirpparilla. Nyt otin mukaani vauvakirjani, kirjan mihin on kirjoitettu minulle runoja kun olin pieni ja Mauri Kunnaksen joulupukki kirjan minkä olen saanut yksi vuotiaan tädiltäni ja sedältäni joululahjaksi. Nappasin myös vanhan puulaatikon mikä on ollut isällä käytössä. Olisi muuten mennyt myyntiin kirpparille tai sitten roskiin. Rehellisesti sanottuna en tiedä olisinko edes tarvinnut kyseistä laatikkoa. Mulla kun tuota tavaraa on vaikka muille jakaa, mutta jostain syystä olen heikkona kaikkiin tuommoisiin vanhoihin laatikoihin ja purnukoihin mihin voi säilyttää kaikkee kivaa. ( yleensä ihan turhaa tavaraa, ainakin minun kohdallani ) Seuraava kysymys mitä mietin on se että mihin ihmeeseen saan tuon laatikon tungettua. Niinkun sanoin tavaraa on ihan liikaakin kaapit ja hyllyt väärällään.. No, onhan tässä koko viikonloppu aikaa miettiä ja yrittää tunkea laatikkoa johonkin. 

Laatikko näyttää ihanan vanhalta.

Sisältä se on aikas kurjassa kunnossa, ja ei tuo ei ole pölyä.

Tässä tämä runokirja. Äiti osti mulle ja veljelleni tämmöset kirjat mihin pyydettiin ihmisten kirjoittamaan runoja ym. Kirjassa on mm. Mummun ja papan kirjotukset kuin myös papan siskon ja Hilma isomummoni kirjoitukset. Ehkä joskus vielä palaan tähän kirjaan.

Tässä vauvakirjani..

Kirjassa on ihani 3D kuvia.







Joulukuusi.... ikävä..

Sain siis tämän äidin siskolta lahjaksi. Kirja on ollut rakas ja on sitä edelleen. Näkee että sitä on luettu paljon.

Tämä on ehkä edelleen lempikuvani kirjassa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti