sunnuntai 3. helmikuuta 2013

pappani piirtämä....

Jouluna käydessäni pappani luona, ihastelin jälleen kerran hänen ihania piirustuksiaa. Siitä sainkin sitten ajatuksen mikä hautui pääni sisällä jonkin aikaa. Lopulta päätin kysyä jaksaisikohan pappa joskus piirtää minullekin yhden ihanan piirrustuksen tauluksi. Ja kyllähän se pappa jaksoi. Tällä viikolla sitten pappa pisti viestiä tulemaan että maalaus oli valmis. Sovimme että tulisin sunnuntaina kyläileen ja hakemaan maalaukseni. Voi sitä jännityksen tunnetta kun sain paketin käsiini ja sain nähdä mimmoisen piirrustuksen pappa oli minulle piirtänyt. Annoin meinaan täysin vapaat kädet ja täytyy sanoa että pappa tiesi täysin mistä minä pidän. Kertoi että on aina tiennyt että luonto on ollut mulle se yksi tärkeimmistä asioista ja oli päätellyt että tämä olisi minun mieleen. Pääsi ihan itku kun se oli niin täydellinen ja siitä tuli heti yksi tärkeimmistä aarteista mitä minulla on. Kuvasta tuli myös niin mummu mieleen sillä kuljeskelin hänen kanssaan paljon luonnossa ja juuri samantapaisissa maisemissa. Tuntui kun mummunikin olisi läsnä tuossa ihanassa maalauksessa... Kyllä mulla on taitava pappa... <3

Otin muutaman kuvan pappani piirrustuksista. Tämän hän on piirtänyt 1949 jos oikein muistan, 

Tässä on rakas mummuni, papalla on seinät täynnä kuvia elämänsä rakkaudesta.

<3

Tämän ihanan kukkasen on mummuni joskus piirtänyt. Näitä hän piirsi monesti, kirjeissänikin on monia ihania kukkasia.

Olin isän ja äidin kanssa liikenteessä, äidistäkin otin kuvan mutta äiti vannomalla vanotti  että en saa sitä julkasta. Myy yrittämässä isän syliin. 

Rakas pappani. <3

Tässä lisää papan piirrustuksia, näitä ihania pieniä kuvia on papalla yhdessä vihkossa.



Tuo kani on aivan ihana!

Maisema on papan piirtämä ja junan on mummuni piirtänyt. Juna on villistä lännestä.

Ja tässä on sitten tämä minun aarteeni. Mitä mieltä olette?

<3

3 kommenttia:

  1. Todella kaunis! Taitava pappa :)

    VastaaPoista
  2. Moi,
    käytiin papan luona torstaina. Ja silloin hän näytti tuon mulle. Olin aivan ihastunut :)
    Hienoa, että kiinnitit huomiota papan maalamiseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täälä. Vuosia miettinyt että olisi ihana olla papan piirustus omalla seinällä. Nyt semmoinen löytyy. :)

      Poista