perjantai 14. syyskuuta 2012

Vaivoja ja höyhensaaria

Ollaan oltu pikkusen puolikuntoisina täällä. Itseä on alkanut jälleen vaivaamaan reuma säryt oikein kunnolla. Mietiskelinkin tuossa että en edes muista milloin mulla ei olisi jonkinlaista kipua. Olen elänyt jo vuosikausia joka päiväisten kipujen kanssa. Ja sanon kyllä et se ei todellakaan ole mitään herkkua. Mutta jotenkin ihmeen lailla sitä on oppinut elämään kipujen kanssa. Mua ei vaivaa meinaan pelkät reuma kivut vaan mulla on myös valitettavasti muitakin vaivoja. Ihanaa olla raihnainen. Yritän siltä elellä kivuista huolimatta normaalia elämää. Säryistä huolimatta.

Myynkin terveys on mennyt taaksepäin. Leikkaus päivä ei tehnyt hyvää sen haimasairaudelle. Mutta toivon että ajan kanssa kunto taas alkaisi kohentua. Ja se onkin hidasta puuhaa. On tuo haimasairaus viheliäinen sairaus. Voi mennä monen monta viikkoa että koira on taas kunnossa. Ihan kiukuttaa kun toinen oli todella hyvässä kunnossa ja nyt sit tuli tämmönen. Ja vielä enemmän olen huolissani sillä olen huomannut että patti mikä leikattiin niin näyttäisi että sen tilalle olisi tullut uusi. Ja vielä näin pian leikkauksen jälkeen. Toivon että tuo patti on tikkeistä jäänyt pallukka. Mut jos se ei ala siitä lähtemään, taitaa on meidän jälleen mentävä lääkäriin. Suosittelen kaikille lemmikkien omistajille että ottavat lemmikeilleen vakuutuksen. Sillä vaikka nyt ei olisikkaan mitään vaivaa, niin vanhuus tulee. Ja sillon niitä vaivoja voikin tulla iso liuta. Mulla on ollut kyllä tosi rankka vuosi koirien terveyden kanssa tää vuosi. Tuntuu että noilla mun vanhuksille tulee koko ajan uusia vaivoja. Ja mulla ei ole vakuutusta. Idiootti kun olen. Toivon että pian löytäisin töitä tai jotain että saisin hommattua noille nuorille eukoille vakuutukset. Ettei olla samanlaisessa liemessä sit kun ne on vanhoja muoria. Nyt täytyy porhaltaa eteenpäin ilman vakuutuksia ja toivoa ettei tulisi enempää vaivoja.

Tiuhti parallakin on maha pitänyt meteliä koko päivän. Ruohoa söisi mielellään mutta menee siitä vieläkin huonompaan kuntoon. Onneks sain neitokaisen syömään ja alkoi vatsa/suolisto tasaantuun.

Montakohan tuntia koirat on päivästä hereillä? Ei varmaan montaa. Mitähän unia ne näkevätkään? Myy toimii mukavasti tyynynä. Tiuhti ja Myy on siskokset ja Willow takana on yksi Tiuhtin lapsista.

Myykin on viettänyt melki koko päivän höyhensaarilla. Mikäs sen mukavampaa.

2 kommenttia:

  1. Voi, miten kurjaa :( Paranemisia ja edes parempaa vointia Myylle ja mammalle!

    Höyhensaaret on <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Myy voi taas paremmin, mutta patti on edelleenkin mahassa. Soitan varmaan huomenna lääkärille ja kysyn siitä. Toivottavasti se on vaan jokin leikkauksen jälkeinen juttu. Peukut pystyssä. :)

      Poista