sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Movies.........

Tämän viikonlopun olen pyhittänyt telkkarin katselemiseen. Huomasin ilokseni että viasatilla on tänä viikonloppuna ollut avoimien ovien päivät. Ainut harmillinen juttu on jälleen ollut se että melkein kaikki elokuvat mitä on tullut olen jo nähnyt. Mutta olihan siellä pari semmoistakin jota en ollut aikaisemmin katsellut. Yksi oli The help eli piiat. En muista koska olisin nauranut ja itkenyt niin paljon kun tätä katselin. Jälleen yksi loistava elokuva mikä minun ehdottomasti on ostettava dvd:nä. Todella ihana/surullinen elokuva. Oli kiva istuskella kynttilän valossa ja viettää aikaa erinlaisten elokuvien parissa. Ihan harmittaa kun tiedän huomenna herättyäni, että kanavat  on jälleen poistunut mun ruudusta. Josko kun kasvan aikuiseksi on mulla mahdollisuus hommata ruutuuni myös jokunen maksullinenkin kanava. :)

Ihana!!

Alkuperäinen Charlie and the chocolate factory. Tää löytyy kyllä multa dvd:näkin samoin Tim Burtoninkin versiona. Olen todella suuri Tim Burton elokuvien ystävä, mutta täytyy sanoa että alkuperäinen on edelleen mun henk.koht. suosikki.

Sitten vähän Bogartia.

Ja Marilynia.

Driving miss Daisy. Tämäkin löytyy dvd:nä.

Pulp fiction

Ja nyt odottelen tämän alkamista. Saa nähdä onko hyvä elokuva vai huono. Sitä odotellessa.



This weekend I have watched many movies.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti