torstai 27. syyskuuta 2012

Raha ja haima huolia

Myyn haima on alkanut taas oireileen ja minä murehdin koko ajan jos se menee pahemmaksi. Onneksi mulla on vielä tylosinia ja litalginia jota annan sille. Mutta en voi olla murehtimatta jos tilanne menee pahemmaksi. Soitin eläinlääkärille eilen. Mutta en saanut Myytä hoitavaa lääkäriä puhelimen päähän vaan jouduin keskustelemaan toisen lääkärin kanssa. Joka keskusteli eteenpäin Myyn lääkärin kanssa. He olivat molemmat sitä mieltä että Myyn olisi hyvä tulla sinne käymään. Olen samaa mieltä. Mutta kun minulla ei ole 200€ joka menisi hoitoihin. Olen jo nyt lainannut veljeltäni niin paljon rahaa etten enää kehtaa lisää pyytää. Ja vanhempani eivät pysty auttamaan vaikka haluaisivatkin. Nyt sitten yritän epätoivoisesti pistää tavaraa myyntiin huutonettiin ja kirpputorille että saisin itse kerättyä rahat. Mutta huonolta näyttää. Vihaan tätä työttömyyttä. Vaikka kuinka hakee töitöä niin ei ole vielä tärpännyt. Tekisin mitä tahansa koirieni eteen. Mutta rahaksi on vaikea muuttua. Ja suren tätä tilannetta. Onneksi lääkäri oli sitä mieltä että kun ruoka ajoista pitää kiinni ja Myylle annetaan lääkkeet niin litalginin ja tylosinin toivon mukaan pitäisi auttaa meidät taas paremmille vesille. Nyt ei auta muu kun toivoa parasta. Pitäkäähän peukkuja Myylle että sille tulisi taas pian hyvä olla.

Mulle niin rakas ystävä. <3

Pieni kieli pilkistää. :)

<3

2 kommenttia:

  1. Onpas harmillista ja surullista :( Peukkuja pidän kovasti Myylle ja työnhaulle! Jospa pian tärppäisi ja huolet edes vähän vähenisi..

    Ihanat kuvat pikku ystävästä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mennään päivä kerrallaan ja toivottavasti huomenna olisikin se päivä et neiti olisi taas kunnossa.

      Poista