torstai 6. syyskuuta 2012

Shampoota ja hoitoaineita..

Eilen mun postilaatikkoon tipahti lappu että mulle on tullut postiin paketti. Ihmettelin pitkään et mitä sieltä nyt oikein voi tulla kun en ole mitään tilannut. Tänään sitten talssin postiin ja hain mysteeripakettini. Matkalla kotiin muistinkin mitä paketissa on. Jonkin aikaa sitten Pantenen sivuilla ilmoitettiin, että olikohan se et 500 ensimmäistä ihmistä sai kokeiltavakseen uusia shampoita. Sai valita värjätyille, normaalien ja ohuiden hiusten väliltä. Itse valitsin ohuiden. Vaikka ei mun hiukset ole kovin ohuet, niin tänhetkisen kuntonsa vuoksi tämä ehkä sopii mulle. Saas nähdä mitä mun psoriaasis tykkää. Se kun sanelee mitä shampoota saan käyttää. Ottaako pikkusen päähän? KYLLÄ!!! Olen aina ennen tykännyt käyttää vaikka mitä shampoita mut sairastuttuani se mahdollisuus pikkusen niinkun meni. Mut olen silti päättänyt kokeilla shampoita ja toivon et päänahka ei rupea kiukuttelemaan.


Paketissa oli shampoo, hoitoaine ja ravitseva 2min tehohoitoaine.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti