perjantai 21. syyskuuta 2012

Korvakoruja..

Olen pistänyt huutonettiin tavaroita myyntiin. esim. koruja, tilda käsitöitä ym. Mutta vielä ei ole kukaan innostunut huutamaan mitään. Kovasti siellä on kyllä käyty katselemassa mutta eipä ole vielä mitään kenenkään mukaan tarttunut. Päätin vihdosta viimein laittaa myyntiin myös joitakin koruja mitä mun piti myydä mun nettiliikkeessä. Josta nyt ei tullut mitään. ( ainakaan vielä ) Mut ehkä joku päivä vielä saan sen laitettua pystyyn. Nyt kummiskin mun on tyhmää pitää noita koruja itselläni. Varsinkin kun en itse voi niitä pitää. Olen allerginen melkein kaikille. En voi pitää korvissa kultaa, hopeaa, kirurginterästä enkä ns. rihkamakoruja. Voin kyllä pitää kaulassa ja sormissa kultaa ja hopeaa. Mut heti jos pistän korviini niin korvat turpoo ja näytän dumbolta. Pitkään olin ilman korviksia ja korvien reijätkin oli jo mennyt umpeen. Mut sit parikymppisenä tutustuin Samppaan joka keksi et voin käyttää titaanista tehtyjä korviksia.  Mulla oli rustottunut entiset reijät joten tehtiin sit isommat lävistykset. Ja olen iloinen että sain pitää korviksia jälleen. Pikkusen tietenkin joskus kaihertaa kun en saa pistettyä korviini helmikorviksia ym sieviä. Mut saanpahan pitää edes jotakin koruja korvissani. Ja se on tärkeintä.

Tässä muutama mitä pistin myyntiin. Lisää löytyy Täältä.

Nämä pistin myyntiin.

Ja myös nämä.

Ja nämä myös. 
Nää on mun omat. Mitä joskus käytän. Mua harmittaa pikkusen kun lävistys korut on aikalailla maskuliinisia. Olisi kiva saada vähän sirommat korut korviin. Pitääkin kysästä Sampalta löytyiskö semmosia mistään. Nää ei ole myynnissä.

Näitä mä oon pitänyt kauan. Samppa on tehnyt nää luusta. Mustelisin et oli poron. Sano et oli saanut pienen palan luuta ja oli sit aikansa kuluks tehnyt nää. Nämäkään ei ole myynnissä.

Tältä ne näyttää edestä. Pääkallo korvikset.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti