sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Siivousta ja Lana Del Reyta

Ulkona on tänään käynyt kunnon syysmyrsky. Joten päätin jatkaa siivousurakkaani. Olen edelleen keittiön puolella. Tai minun tilanteessani keittokomeron puolella. Siivoukseni etenee hissukseen. Harmittaa etten ole semmonen siivous intoilija jolla koti pysyis aina ihana puhtaana ja tavarat hyvässä järjestyksessä. Pidän kyllä joistakin siivoomisista. Esim tykkään pestä ikkunoita, mutta vihaan uunin puhdistusta jne. Tänään oli tosiaankin se uunin puhdistus listalla ja se ei todellakaan ole mun lempi puuhaa. Se olis kyllä varmaan helpompaa jos sitä tekis useammin. Mut vaikka puhdistuksesta olikin aikaa, hämmästyin ettei uuni ollut niin likainen kun olin kuvitellut. Nyt kummiskin saan huokaista helpotuksesta ja tiedosta ettei sitä tarvitse taas vähään aikaan siivota. Kuvia mulla ei ole operaatiostani. Ja enkä usko että ketään kiinostaisi katsella mitään uunin puhdistus kuvia. Ainakaan meikäläisen. :) Nyt istun jälleen kynttilän valossa ja kuuntelen musiikkia. Ihanan rentouttavaa. Tällä hetkellä soi tämä. Tästä laulusta on tehty monta versiota ja tämä on minusta yksi parhaimpia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti