keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Rippijuhlat....

Sunnuntaina olin serkkuni rippijuhlissa. Oli kiva nähdä taas sukulaisia, varsinkin serkkuani Minnaa jota en olekkaan nähnyt piiiiitkiiin aikoihin. Tuntuu välillä ihan hupsulta katsella noita nuorimpia serkkujani, jotka ovat kanssa jo nuoria aikuisia tai sitten kohta astumassa aikuisuuteen.. Aika kuluu niin kovin nopeeta. Juuri itsehän olin saman ikäinen. Muistan kuinka parikymppisenä mietin kuinka vanhoja kolmekymppiset ovat. Nyt kun itse olen sen ikäinen niin en tunne itseäni yhtään vanhaksi ja joskus tuntuu kun olisin edelleenkin se sama nuori tyttönen jolla on vielä paljon opittavaa elämästä ja ihmisistä. En usko että ihmiset koskaan loppujen lopuksi kasvavat aikuisiksi. Vaan me kaikki ollaan syvällä sisimmässä edelleenkin nuoria. Ainakin minä olen.

Taisi muuten olla viimeiset rippijuhlat tai hippijuhlat niinkun serkkuni lapsi niitä sanoo, missä olin. Ellei sitten jompikumpi sisaruksistani saa lapsia, tai minä. Toivossa on hyvä elää. :D

Kaikista sukulaisista en kerennytkään ottamaan kuvia. Mulla on viisi tätiä ja serkkuja sitäkin enemmän. :)

Valmiina lähtöön.


Jalassa mulla oli Dr,Martensin lalana kengät. 
Mekosta ei ole kuvaa, mutta mulla oli päällä Marimekosta joskus ostamani Mika Piiraisen Kaarna mekko.


Itse juhlakalu Masi serkku. 
Tätini ja Masin äiti.


Isä ja pappa.

Serkkuni Sonja ja hänen ihana pieni tyttönsä. Aivan ihana kuva. Vaikka itse sanonkin. :)

Äitini ja serkkuni Make. Jostain hauskasta asiasta taidettiin puhua kun molempia niin kovasti nauratti. :)

Täti ja serkkuni Minna. Molemmat niin kauniina ja kauniita.

Ja aina yhtä ihana ja kaunis Meikku serkkuni joka oli yhtä aurinkoa. 

Setäni Matti istuu tuossa oikealla puolella. Ja ihana keijukainen.

Kiitos vielä kerran mahtavasta päivästä. Oli kivaa. :)

6 kommenttia:

  1. Voi miiten ihania kuvia!!! Masi oikein edustavana :D Mutta oli ihana nähdä Elina! Ja ihana kuvateksti tuossa mun kuvassa, kiitos. <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos. <3 Masi osas kyllä poseerauksen jalon taidon. :D Niin oli. Toivottavasti nähtäis useamminkin ja totta joka sana mitä kuvan alle raapustin. :) <3

    VastaaPoista
  3. Tämä on neljäs yritykseni kommentoida tänne. En ymmärrä miksi kotona kahdella eri koneella ei onnistunut. Noh - katsotaan miten käy. Mutta tää sun merkintä oli tosi tosi kiva. Hyviä hetkiä oot saanu ikuistettua, kuten keijukaiskuva veden äärellä, Masin hulvaton hetki takaterassilla ja läheisyyttä isän ja pojan välillä kuvassa, jossa isä ja Timo. Voi että, vaikka noi juhlat oli oma työnsä niin ne vois olla vaikka ensi sunnuntaina uudestaan :D niin kivaa oli.

    VastaaPoista
  4. Okei - tää on viides kerta. Nyt en kirjota enempää, jos tää taas häviää :(

    VastaaPoista
  5. Okei - nyt toimii. Eli tosi kiva postaus ja mahtavia kuvia oot saanut ikuistettua. Kauniita hetkiä paljon, keijukaiset veden äärellä, isän ja pojan läheinen hetki ja hauskuutta Masin hulvaton hetki takaterassilla...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näissä kommentti boxeissa on joskus ihme ongelmia. Koskaan ei tiedä meikö teksti perille vai ei. :) Harmittaa kun olisi voinut ottaa kuvia enemmänkin.. No, seuraavissa juhlissa sitten. Toivottavasti. :)

      Poista