maanantai 24. kesäkuuta 2013

Juhannus....

Vietin juhannusta vanhempieni luona ja oli kivaa vaikka pelkäsinkin että pääsenkö ollenkaan nauttimaan juhannuksesta, kun tämä mun oloni on aina välillä aikas kurja. Mutta onneksi mulla oli myös hyviäkin hetkiä. Tuli pelattua, katseltua elokuvia, luettua, saunottua ja sitten vain ollamöllötettyä. Niin ja kyllä me vähän herkuteltiinkin.. Juhannus aattona herkuteltiin äidin tekemällä kääretortulla, juhannuksena tehtiin vohveleita ja tänään paistettiin muurinpohjalettuja. Mmmmm kun oli hyvää. Toivottavasti teilläkin oli kiva juhannus.

Luen edelleenkin taru sormusten herrasta-kirjaa. 

Luin sitä pihlajapuun vieressä.

Puun lehdet tekivät kauniita kuvia kirjan sivuille.

Betty boop sukat jalassa..

Mun juhannus juoma oli vesi.

Aurinko paistoi ihanasti.

Taivas oli ihanan sininen.
Tein itselleni hod dogin. En uskaltanut laittaa sisälle kun pikkusen sinappia ja ketsuppia. Ja niitäkin ihan pikkusen, jos vaikka mun suu ei tykkäis hyvää.

Ja joinhan mä teetä.

Äidin tekemää ihanaa kääretorttua.

Ulkona kaikki maistuu paremmalle.

Varsinkin kun aurinko paistaa ja linnut laulaa.
Istuttiin Myyn kanssa käsi tassussa ja tassu kädessä ja ihasteltiin kesän kauneutta.

Pelasin isän kanssa Trivial pursuitia.

Mun apujoukoista ei ollut kovasti apua.

Läheltä piti että voitin, mutta isä voitti tän erän.

Voittajan on hyvä hymyillä, tässä tapauksessa naureskella.

Oli kiva kävellä kotiin yöllä kun oli valoisaa.

Unohdin täysin ottaa kuvia vohveleista, mutta muurinpohjaletuista muistin.

Äiti levitti taikinan ja mä toimin paistajana.

Kohta pääsee kääntämään.

Noin, ja eikun herkuttelemaan...

2 kommenttia:

  1. Onpas kiva kuulla, että olet päässyt vähän nauttimaankin :) Kääretorttu ja letut näyttää NIIN herkullisilta!

    Ja tassu-käsi-kuva, iiks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kääretorttu varsinkin oli aivan IHANAA! Voi kun rupes tekeen mieli sitä.

      Sydäntä ihan lämmitti kun Myy kiipesi syliini, ja asetti tassunsa mun käteeni. Oli niin mukava istuskella ja ihmetellä. :)

      Poista