tiistai 4. kesäkuuta 2013

Kirpputorille...

Aika on taas hurahtanut ihmeen nopeasti sitten viime postaukseni. En ole tehnyt ihmeempiä. Ulkona olen yrittänyt viettää aikaani mahdollisimman paljon, mutta voisin mielestäni olla siellä enemmänkin. Nyt on päivät menneet kirpputori tavaroiden etsimiseen ja hinnoitteluun. Ihan ahdistaa tämä tavaran määrä ym. Olen nyt vasta kerennyt käymään keittiötä läpi ja muutamaa kaappia eteisessä. Olen ihan tyytväinen mitä olen tähän asti kaapeista kerännyt, mutta haluan tyhjentää niitä vieläkin enemmän. Tuntuu kuin jokainen esine jotka menevät tuonne kirpputorille menevään laatikkoon saa olon jotenkin keveämmäksi ja keveämmäksi. Ihana tunne.

Sain äidiltäni joskus tämmösen tupperwarein Coctail tarjottimen? En ole sitä koskaan käyttänyt ja se on aikas ison kokoinenkin ja vie ihan liikaa tilaa kaapeissani. Toivottavasti saan sen myytyä.

Koko laatikko on täynnä keikkea kivaa keittiöstä. Voi kun toivon et kaikki menisi.

Hmm.. hinnottelu on välillä pikkusen vaikeata. Varsinkin kun on monta auttajaa, ja välillä myös jotkut haluavat omia myyntiin menevät tavarat.

Niinkun tässäkin kävi. Mun koirilla on kova fiksaatio laukkuihin. Tullut äiteensä. Vaikka mä en muistaakseni ole koskaan yrittänyn mennä nukkumaan niihin.

Kaikkee sitä kaapeista löytyy.

Vanha jääpalakulho saa kanssa lähteä.

Samoin kaksi oma tekemää tilda pupua. Ei taida mennä kaupaksi.

Kivasti tavaraa kertynyt. Mutta täytyy löytää vieläkin enemmän.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti