sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Sairaus..

Olen pahoillani että blogin päivittäminen on taas jäänyt, mutta olen ollut viimeiset 11 päivää todella kipeä ja eikä vieläkään ole muutosta parempaan. Kärsin edelleen tästä suustani. Sairastan todennäköisesti kielipoltesairautta ja siihen ei ole ns. parannusta. Se voi parantua yllättäenkin, mutta voi kestää läpi elämän. Tällä hetkellä oloni on yhtä helvettiä ja ajatukseni pyörii vain suuni ympärillä. Olen torstaina menossa amalgaamipaikkojen poistoon ja samalla kaiket saan lähetteen kipupoliklinikalle sairaalaan, missä toivon mukaan saan avun tähän jatkuvaa kivun ja poltteen tunteeseen.. Yritän päästä pian tänne taas laittamaan kuvia tytöistäni ym. ja kertomaan toivon mukaan kivoista asioista mitä meille tapahtuu.. Nyt yritän vain koota itseäni ja kestää tämän kivun kanssa eteenpäin ja toivoa että tulisin vielä parantumaan tästä, tai jos sitä ei mulle suoda, niin voimia kestämään tätä...



4 kommenttia:

  1. Voimia ja jaksamista!

    Jimpsun kanssa lähetämme ison annoksen keijupölyä ja halauksia :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos teille ihanat. :)

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mulla olikin jo melkein koko heinäkuu suu parempi, mutta oireet alkoivat taas perjantai iltana. On tää ärsyttävää. Mutta toivottavasti vielä jonakin päivänä ei enää tarvisi tästä vaivasta enää kärsiä.

      Poista