perjantai 5. heinäkuuta 2013

Pisara hento....

Iida R.I.P 28.09.02-05.07.13

                                                   Nyt olen vapaa ja mukana tuulen
                                                   saan kulkea rajoilla ajattomuuden.
                                                   Olen kimallus tähden, olen pilven lento,
                                                   olen kasteisen aamun pisara hento.
                                                   En ole poissa vaan luoksenne saavun
                                                   mukana jokaisen nousevan aamun.
                                                   Ja jokaisen tummuvan illan myötä
                                                   toivotan teille hyvää yötä.


Olit minulle niin rakas ja tulet aina olemaankin oma pieni bumblebeeni. <3

4 kommenttia:

  1. Voi ei :´(

    voimia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ninni. On tämä raskasta. Sydämeen sattuu ja kaipuu on sanoinkuvaamaton. Tuntuu niin pahalta.. Ja kovat itse syytökset että teinkö oikein. Josko sittenkin Iida lopetettiin turhaan. Kerron vielä joskus mitä tapahtui, mutta nyt en ainakaan vielä pysty pistämään asioita ylös. Silmät ovat turvonneet ja itku on koko ajan läsnä. Odotan koko ajan että mamman pää ilmestyy kulman takaa.. Mutta niin ei tule enää koskaan tapahtumaa... :'(

      Poista
  2. Suvi21.52

    Itku tulee...

    VastaaPoista