torstai 24. tammikuuta 2013

Odotusta...

Inspiraatio on edelleen hukassa, mutta eiköhän se vielä jonakin päivän nosta taas päätään. Nyt vaan istuskelen ja tuijottelen varpaitani.

Olen muuten unohtanut kertoa miten kävi siellä sokerinrasituskokeissa. Minulla todettiin 2 luokan diabetes ja huomenna olen menossa hakemaan siihen lääkityksen. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja toivon todella että pääsen tästä sairaudesta vielä joskus eroon. Täytyy vaan elää terveellisemmin ja liikkua vieläkin enemmän.

Tänään oli muuten aivan ihana pakkasilma nautin suuresti aina näistä oikein kirpeistä talvipäivistä. Ilma on aina jotenkin niin "puhdasta" sillon. Ainut vaan ettei nuo mun chihu neidit pysty kovin niistä nauttimaan vaikka yritystä niiltä ei puutu. Jäätyy ressukoilla varpaat melkein samantien. mutta ei mene enää kovin kauan että päästään taas nauttimaan kunnon lenkkeilystä. Kevää kohti ololaan menossa ja kovaa vauhtia. Päivät senkun pitenee ja pitenee.

Olin jo unohtanut mun possu töppöset. Koiran karvoista en pääse koskaan eroon...

Ulkona on kyllä todella kauniin näköistä..

2 kommenttia:

  1. Hyvä, että kävit testeissä ja sairautta voidaan nyt hoitaa.

    Tänä aamuna oli niin superkauniin näköistä ja harmittelin, kun piti kiirehtiä töihin. Puut ja pensaat oli sellaisen huurteen ja kimalluksen peitossa. Jos olisi ollut viikonloppu, olisin hakenut kameran ja jäänyt kuvailemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen jo pitkään ihmetellyt kun olen ollut niin kovin väsyksissä jatkuvasti. Semmonen vetopois olo. Näyttäis et se olis johtunut tästä diapeteksestä. Toivottavasti nää lääkkeet sopii hyvin ja ei tulis noita haittavaikutuksia. Ja täytyy tosiaan tehdä vielä suurempi muutos elämään, et pääsis tästä sit eroon.

      Niinhän siinä monesti käyt et kun on kiire niin ulkona on mitä mahtavimmat kuvaus mahdollisuudet, ja sit kun olis aikaa niin ulkona on mitä surkein ilma. :)

      Poista