keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Allergiaa....

Tänään tuli aamupäivä vietettyä sairaalassa. Kävin allergia testeissä ja nyt on sitten käsi ollut ihanasti turvoksissa koko päivän. Nyt on onneksi alkanut turvotus laskeen. Olen ollut lapsena allerginen monille lääkkeille ja yksi lääkäreistäni päätti että on aika testata olenko niille vieläkin. alku näyttää lupaavalta. Sitten ne mille olen allerginen: Timotei nousi ykköseksi, niittynurmikka ( hajuakaan mitä se on ), nurminata ( sama juttu edellisen kanssa ) , koivu, pujo, leppä, voikukka ja KOIRA!!!!!

 Lääkäri ihmetteli ja kyseli että eikö mulla kutise nenä kotona ym. Ei, ei kutise, kerroin että olen huomannut että joidenkin koirien suhteen nenäni on pikkusen kutissut, mutta sekään ei ole rodusta kiinni. Sillä olen huomannut että samanrodun edustajista toinen voi saada nenäni pikkusen kutisemaan ja toinen taas ei. Saman olen huomannut kissoissa. Oudointa vaan oli etten ole allerginen kissoille, hevosille tai lehmille.. Olen aina luullut että olen kissoille jonkin verran allerginen, mutta enpäs ollutkaan. Tai sitten ne kokeet ei aina pidä paikkansa. Toivottavasti ei nenäni kummiskaan rupea reagoimaan omiin karvapalloihini negatiivisesti. Eikä se varmaan rupeekkaan sillä luulisi että niin olisi jo käynyt....

Takaisin allergia testeihin, tulin pikkuisen kiukkuiseksi kun lääkäri sitten päätti että ensikuun alussa mun pitää mennä sinne päiväksi siälle, en sitten millään halua mennä sinne istuskelemaan taikka makaileen. Mulle meinaan tehdään lääkeallergia testit ja ne ei halua ottaa riskejä sen suhteen. Lääkäri puhu koko ajan koko päivästä. Onneksi se sitten muuttu kun kysäisin että täytyykö mun todellakin jäädä sinne koko päiväksi. Sitten puhuttiinkin jo klo 9-15.. Huokasin helpotuksesta. Kyllähän tuon nyt kestää... ehkä.. Sitten tuli hoitaja ja aika olikin muuttunut kahdeksi päiväksi tai ainakin koko päiväksi aamusta iltaan. Ei, ei, ei....... Kun sanoin että lääkäri puhui puolesta päivästä, alkoi hoitajakin onneksi sitten puhumaan puolesta päivästä. Mutta tietäen mun tuurini istun tietenkin siellä sen kaksi päivää....


Näillekö minä olen allerginen? Pöh, sanon minä...... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti