keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Inspiraatio hukassa.....

Olen menettänyt inspiraationi. Olen jo monena päivänä tujottanut tyhjää sivua ja enkä ole keksinyt mitään kirjoitettavaa. Samaa voisi sanoa mun elämästäkin. Päivät on aamusta iltaan samanlaisia ja eikä niissä ole mitään mitä viitsisi kuvata saati kirjoittaa. Ihan harmittaa tää tämmönen.. On pitänyt kirjottaa mun tytöistä ne profiilit, mutta en ole vieläkään saanut aikaiseksi skannata Myyn ja Tiuhtin vauvakuvia joten en ole päässyt jatkamaan niitäkään juttuja. Miksi yht äkkiä on niin vaikeeta kirjottaa... Ilmotelkaapa te mitä haluaisitte tietää ym ideoita mulle. Kiitos jo etukäteen kaikille..

Niitä odotellessa..... :)

2 kommenttia:

  1. Täällä on ihan samat ajatukset! Tylsää on, eikä mitään ideoita liiku päässä :)

    Varmaan meillä jouluhulluilla tulee vaan totaalinen stoppi tammikuussa, ensin on niin paljon kivaa tekemistä, että ei millään ehdi kaikkea ja sitten ta daa, ei yhtään mitään. Tammi-helmikuu on vaan jotenkin turhaa aikaa, ei tapahdu mitään eikä mikään tunnu kiinnostavan.

    Blogin osalta tuntuu, että kaikki on kerrottu eikä mitään uutta tule edes mieleen. Täytynee odotella inspiraatiota hetken aikaa..;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tutulta kuulostaa. Tuntuu että kerron samoja juttuja koko ajan uudestaan ja uudestaan. Pitäisi varmaan keksiä jotain meininkiä tähän muuten niin tylsän puoleiseen elämäänsä, niin ehkä sitten olisikin taas jotain mistä kirjottaa. :)

      Poista