lauantai 23. kesäkuuta 2012

Saaristonlapsia ja herkuttelua

Kauheeta kun sitä on tullut herkuteltua koko juhannuksen. Ihan pahaa tekee. Ja juuri iloitsin suuresti huomatessasni painon keventyneen parilla kilolla. Toivon sydämmestäini ettei nuo vaivalla pudotetut kilot palaa takaisin tämän herkuttelun myötä. Tänään olen syönyt mansikkakakkua. En itse tekemää. Joka muuten on kyllä paljon parempaa kun pakastealtaasta ostettu. Mutta kyllä tuo pakastekakkukin maittoi. 

Ulkona on ollut pilvinen ilma koko päivän. On näyttänyt että kohta alkaisi satamaan mutta ei ainakaan vielä ole pisaraakaan tippunut. Josko sitten illalla alkaisi tippumaan. Olen huomannut että olen jollekin allerginen. Nenää kutisee meinaan niin vietävästi tuolla ulkona ja kun koirien kanssa mennään lenkillä aivastelen jatkuvasti. Mikähän siellä kukkii tällä hetkellä. Osaisiko joku kertoa? Jos aivastelu vaan pahenee on pakko mennä apteekkiin ostamaan zyrtec:iä. 




Olen istuskellut koko päivän ja katsellut ihanaa saaristonlapsia dvd:ltä. Edelleenkin toivoisin viettäväni omat kesäni samanlaisessa paikassa. Minulle tuollainen paikka olisi taivas. Räpsin juhannus jaksosta kuviakin tänne laitettavaksi. Ei ole kovin teräviä. Johtuen siitä että telkkasini on aikas vanha... Mutta kyllä niistä jotakin näkee. :)

<3

Laivakin saanut koivuista koristeet ylleen.







Vähän jos kastelisi varpaita.







Molskis!







Tyypillinen juhannus ilma..

Romanttista? Kyllä!







<3
Saaristonlapset on vaan niin ihana. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti