maanantai 25. kesäkuuta 2012

Chihuahuani Myy

Mun pieni aarre! <3

Olen hoitanut liian innokkaasti Myyn ruokintaa. Pikku eukkon paino on noussut pikkuisen. Ei se vielä ylipainoinen ole ja toivottavasti ei tulekkaan. Täytyy vaan olla tarkempi ruuan määrän suhteen. Myyn mahaa kun ei saa jättää tyhjäksi pitkiksi aikaa vaan on hyvä että mahassa olisi aina pikkuisen ravintoa. Ongelmia meinaan voi alkaa tuleen jos näin tapahtuisi. Haima tulehduksesta kärsivät voivat helposti saada vatsahaavan tai ongelmia suolistoon. Myös kuivuminen voi olla yksi vaaroista. Ja koska olen pelännyt että näin voisi käydä, olen tunnollisesti katsonut että Myyllä on varmasti kaikki kunnossa. Ruoka annetaan ajallaan ja muutenkin pidän kiinni rutiineista. Tuntuu kun minulla olisi pieni vauva jolle teen perunasta ja kanasta velliä ja sitten joudun syöttään lusikalla että varmasti tiedän että koira syö. Myy kun aina ollut pikkusen huono syömään. Ja jos en näin toimisi ei Myy saisi tarvitsemaansa määrää ravintoa. Tässä tapauksessa ehkä pikkusen liikaakin... Myy tosin ei ole valittanut. Mutta kyllä nyt täytyy olla tarkempi määrästä ettei tule paino ongelmia vielä kaiken lisäksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti