torstai 9. toukokuuta 2013

Matto tassujen alla...

Olen viettänyt melkein koko päivän lattian tasossa. Siksi että olen saanut uuden maton. Äiti oli saanut maton vioittuneiden mattojensa tilalle, ja päätti lahjoittaa sen minulle. Voi kun on ihanaa kun on jotain uutta kaunistamassa kotiaan ja siinä on niin ihana makoilla. Myös tytöt oli riemusta sekaisin kun saivat tassujensa alle uuden maton. Mikähän siinä on kun koirat aina innostuvat matoista?


Ekaksi vanha matto pois.

Josta ei meinannut tulla yhtään mitään sillä hommassa oli mukana enemmän käpälöitä kun olisi tarvinnut.

Ja istujia.

Tuleekohan tästä nyt mitään.

Onnellisia tyttöjä. Myrtti anto pusuja mummilleen.

Iidan ja Myyn ilmeet...

Ja Iida anto pusuja Myrtille.

<3

Kyllä on mukava pötkötellä matolla.

Välillä siitä ei tullut mitään kun kaikki halusi antaa mulle pusuja.

Sillon piti nousta istuskelemaan.

Varmasti tuntuu mukalvalta tassujen alla.

2 kommenttia:

  1. Voi apua, miten hauskoja kuvia :D

    Kun meille tuli eka tommonen, miksi noita nyt sanotaan, matto, niin Jimi vaikutti ihan siltä, että se ajatteli maton olevan ihan vaan sille. Se on omittu heti ja siihen levitellään AINA vähinään muutama lelu/luu. Ja jos siivoan lelut pois esim imurointia varten, käydään samantien siirtämässä ainakin yksi lelu takaisin matolle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Siis toi on niin tuttua. Olen useasti naureskellut kavereille, et välillä tuntuu siltä et asuis pienten lasten kanssa, sillä sitä mukaa kun mä nostelen lelut lelulaatikkoon, on joku jo vienyt ne takaisin sinne mistä ne keräsin. Matot on niin hieno asia näköjään, nytkin kun katson on matolla kolme lelua ja neljä luuta. :D

      Poista