maanantai 20. toukokuuta 2013

Hajuvesi....

Olen huono käyttämään hajuvesiä, en siitä syystä ettenkö haluaisi vaan siitä että hirveän moni hajuvesi tuottaa mulle pääkivun. Onko tuoksu sitten liian voimakas vai? Syytä en tiedä. Olen jo monta vuotta käyttänyt yksinomaan Bodyshopin tuoksuja varsinkin vanilla, white musk ja ihanaa coconutia josta tulee aina kesä fiilikset. Lauantaina ollessani kauppareissulla lähi prismassa päätin että on aika ostaa uusi tuoksu. Onneksi löytyi hyllystä myös sellainen joka sopi mun herkälle nenälleni. Bruno Bananin Dangerous Woman hajuvesi. Ihastuin varsinkin siihen että hetken iholla oltuaan tuosuu hento kookoksen tuoksu. Vaikka kookosta ei taida koko tuoksussa ollakkaan. Tulee ihan kesä fiilikset. Tiedän kesähän on kohta ja onkin jo täälä, mutta voi sit talvellakin sulkea hetkeksi silmänsä ja kuvitella sen ihanan tuoksun ihollaan kun on laittanut aurinkorasvaa. Eikä tarvitse seisoskella vessassa ja nuuskia aurinkorasva purkkejaan ja toivoa että pääsisi pian taas nauttimaan niiden ihanasta hajusta. Olen pikkusen höpsö tässä asiassa, mutta mielestäni aurinkorasvan tuoksu ja varsinkin Hawaiian tropic tuotteiden on yksi parhaimmista mitä onkaan.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti