perjantai 8. maaliskuuta 2013

Tildausta ja laukun valtaamista....

Tänään tildasin pitkästä aikaa. Huomaa et olen pikkusen ruosteessa. Mut tulihan siitä loppujenlopuksi lampaan näkönen. Nyt on sormi kipeenä. En tiedä mikä siinä on että saan aina etusormeni kipeeksi. Kaippa painan neulaa vähän liian lujaa. Pitäisköhän pistää laastari sormeen kun rupean ompeleen. Josko se auttais ettei sormi olis aina ihanan punainen ja turvoksissa.

Tein tällä kerralla vihreän. On jotenkin keväisempi. Vaikka ulkona ei siltä näytäkkään niin tiedän että kyllä se sieltä on tulossa kovaa vauhtia.

Join pitkästä aikaa Forsman tean laihduttajan paras ystävä teetä. En aluksi pitänyt teen mausta, mutta nyt kun sitä on tullut juotua olen alkanut tykkäämään siitä tosi paljon.



Tätä mieltä olin ennen. :)

On se kumma että heti kun laukkunsa laskee maahan on siellä joku istuskelemassa. 

Myy päätti majottautua mun laukkuun koirannappulan kanssa, 

Eikä muuten suostunut nouseen sieltä vähään aikaan.

Ja kun yritin maanitella, sain osakseni pieniä mulkaisuja. 

Ja laukkussa olija teki olonsa vieläkin mukavammaksi. Myy <3

2 kommenttia:

  1. Hieno taito sulla tuo tildaaminen - myönnän, etten olisi tiennyt, jos joku olisi kysynyt multa, mitä on tildaaminen. Noh, mä olen niiiin huono käsitöissä, se oli jo ala-asteella koulussa, kun sai valita tekninen vai tekstiili käsityö. Ja mua veti puoleensa höyläpenkki enenmmän kuin ompelukone.

    Nyt vähän harmittaa...Mutta arvostan tollaista kädentaitoa, joka sulla näyttää olevan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Mä kans otin yläasteella kotitalouden ja kuviksen valinnaisiksi aineiksi. Olisin halunnut myös tuon tekstiili puolen mut, kun meillä oli musiikki se kolmas valinnainen kun musiikkiluokalla oli niin ei saanut valita kun kaks. Kans pikkusen harmittaa. Varsinkin kun tahtois osata tuon virkkaamisen jalontaidon... Mut toivon että vielä jonakin päivänä opisin myös virkkaamaan. Puutöiden teko olis kans kiva oppia.

      Noissa Tilda kirjoissa on paljon kaikkia kivoja ohjeita ja niitä on tosi helppo tehdä. :)

      Poista