tiistai 26. maaliskuuta 2013

Sairastelua...

Olen ollut kipeenä jo monta päivää ja eikä vieläkään näytä olo pahemmin helpottavan. Inhottavaa. Huomenna pitäis raahautua jotenkuten kauppaan. Voi olla että siitä tulee mielenkiintoinen reissu. Toivottavasti selviän siitä kunnialla läpi ja toivottavasti mun olo alkais jo pian helpottaan, meinaan alan olla jo ihan kurkkuani myöten tätä sairastelua..

Äiti osti mulle kukkasia piristykseks kun mieli on ollut kovin maassa.

Isä ja äiti on soitellut vuorotellen mun vointia. siskokin soitti ja veli kirjotteli facebookissa ja kyseli mun vointia. Tunnempas minä oloni tärkeäksi. :)

Myrtti on edelleen kauluri päässään. Haava on parantunut hyvin. Eilen tosin yksi rupi oli pikkusen auennut joten olen sitä nyt kovasti puhdistellut. Myrtti paranee hyvää vauhtia. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti