maanantai 12. marraskuuta 2012

Rakasta, rakastan, rakastan joulua...

Rakastan, rakastan, rakastan joulua. Rakastan kaikkea siinä, perheen kokoontumista, tunnelmaa, kynttilöitä, joululauluja, ruokaa, karkkia, joulukoristeita, lunta, lahjojakin vaikka ne ei loppujen lopuksi ole se tärkein asia joulussa. Rakastan kun saa kaivaa dvd hyllystä kaikki ne rakkaat joulu elokuvat ja aloittaa virittäytymään joulun tunnelmaan. Mulla alkaa joulun odotus monella eri tavalla yksi on tuo minkä jo mainitsinkin, rakkaat jouluelokuvat katselen niitä pitkin joulukuuta ja kaipaan niitä muina kuukausina. En tiedä miksi en oikein osaa katsella niitä muina aikoina. Mut jotenkin ne kuuluu jouluun. Rakastan kun saa leipoa kaikkia ihania jouluherkkuja ja tehdä itse joulukarkkeja. Rakastan katsella kun äitini tekee ties kuinka monta piparkakkutaloa. Rakastan myös sitäkin että mun joulu odotukset on joka vuosi todella korkealla ja sit joulu ei oikeestaan koskaan mene niin kun toivoisin. Rakastan kun illalla palaan kotiin koirieni kanssa ja saan avata kaikessa hiljaisuudessa ystäviltäni saadut lahjat oman kuuseni alla, chihujen leikkiessä ympärilläni. Rakastan kun saa tehdä kaikkia ihania joulukoristeita ja lauleskella samalla joululauluja... Olen jo aloittanut joulun odotuksen jonkin aikaa sitten, nyt aloitan sen täälläkin..

Olen saanut nämä muutama joulu sitten pajutilalta. Tykästyin tähän kun siitä tulee kovasti mieleen Disneyn fantasiassa olevilta kaloilta. Mun muut joulu koristeet on paljon hillitympiä näihin verrattuna. 






















 


















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti