torstai 22. marraskuuta 2012

Kuva ongelmia..

Voihan PRKL!!!!! Olen nyt taistellut pitkään flickr ja picasan kanssa ja olen semmonen pölvästi joka ei yksinkertaisesti saa kuvia toimimaan eikä teidä kuinka toimia. Nyt meni hermot. En haluaisi lopettaakkaan tätä blogaamistani. Mutta näillä aivoilla en vaan saa juttua toimimaan.. Flickr ohjelmalla saan kyllä yhden kuvan näkymään, mutta en silti oikein innostu tuosta systeemistä. On niin helpoa ja nopeeta pistää kuvat suoraa koneeltä tänne, enkä jaksaisi tehdä kauheita mutkia sen kanssa. En tiedä yhtään mitä tekisin. Aloittaisinko uuden blogin ja taas uuden... Vai jatkanko tätä taistelua mikä saa harmaita hiuksia päähän ja saa tuntemaan itsensä täydeksi idiootiksi. Hemmetin hemmetti... Ehdotuksia ja neuvoja otetaan vastaan.

2 kommenttia:

  1. Voi hitsi, mä niin ymmärrän, kun menee hermo tämmösten kanssa! Suosittelen tutustumaan picasaan, koska se on ollut mulle helppo, enkä tosiaan oo mikään guru näiden kanssa.

    Kun siirrät kuvat koneelle, menee ne automaattisesti picasaan. Sitten tarviin google-tilin ja lataat kuvat picasassa verkkoalbumiin. Valitset halutut kuvat ja sitten alareunasta jaa google+-palvelussa. Sitten kuvat löytyy blogista, kun lisäät kuvan ja valitsetkin picasa-albumit.

    Tsemppiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei ole helppoa olla tämmönen pölvästi. Olen tapellut tuon picasin kans jo useamman tunnin ja kone väittää koko ajan et mun pitää ostaa lisää tilaa. Mut eikös picasa ole ilmainen? Vai olenko ihan ulkona koko touhusta?

      Poista