torstai 13. joulukuuta 2012

Kiire kiire.....

Kauheata kuinka aika näyttää jälleen loppuvan kesken tänäkin jouluna. Miten siinä aina käy näin että huomaa ettei ole kerennyt läheskään tekemään kaikkea mitä pitäisi. Mulla on puolet lahjoista ostamatta ( enkä edes tiedä osasta mitä ostaisin.. ) leivonta on ihan kesken, myös siivouksenkin suhteen olen pikkusen jäljessä.. Stressi kasvaa... Toivoisin että ensi jouluna olisin tässä vaiheessa saanut tehtyä valmiiksi ne juoksevat asiat ja voisin nautiskella joulun odotuksen tunnelmasta. Tytötkin on ihan väsyksissä mun juoksentelusta ympäri kämppää. :)

Olen miettinyt että voisin tehdä samallalailla kun äitini ystävä. Hän joka vuosi paketoi koiransa lempilelun kuukautta ennen joulua. Joka vuosi paketin aukaistua koira on ilosta soikeena. Voisin paketoida tuon Tjorvenin salarakkaan. Riemulla ei meinaan olisi rajoja sen jälkeen kun lahja aukaistaisiin. 

Tjorven on ihan uupunut päivän menoista. 

Myös sohvalla on väsynyttä porukkaa..



Joka puolella on väsyneitä naamoja.

Voikun itsekkin pääsisin pian nukkumaan..

Joulu koristeet alkavat pikkuhiljaa löytää paikkansa.

Sain nämä lumiukot kauan sitten äidiltäni. Ne merkitsevät mulle todella paljon. Joka vuosi ne kököttävät telkkarini päällä odottamassa joulua.

2 kommenttia:

  1. Muistathan sinäkin ottaa välillä päiväunia ;)

    Mun blogissa on teille pieni tunnustus/haaste, vastailet kun kerkeät :)

    ENÄÄ VIIKKO!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh hee, hävettää myöntää että nukahdin tänään 20min, vessanlattialle. :D Heräsin kun Myy tuli ilmottamaan että olisi aika lähteä ulos. Mut oli kyllä mukava nukkua kun siellä on ihanan lämpöstä kiitos lattialämmityksen. :)Juu huomasinkin kiitoksia tunnustuksesta ja yritän vastailla viikonlopun aikana. :)

      Poista