torstai 12. syyskuuta 2013

Töitä ja pöllöjä....

Mulla on taas vähän jäänyt tää blogi taka-alalle. Olen vaan ollut kovin kiireinen muutaman viikon ajan ja kiirus jatkuu. Töitä, töitä ja töitä. Mikä ihana lause. Olen onnekas että olen päässyt työskentelemään paikkaan mihin on ilo mennä ja on mahtavat työkaverit. Vapaata ei ole kovin paljoa ja ainut miinus onkin että mulla on välillä kova ikävä mun tyttöjä ja niilläkin on mua. Kun pääsen kotiin on kova hyörinä jaloissa ja enkä pääse eukoista eroon hetkeksikään vaan kaikkien on pakko saada olla mun lähellä. Myy on ottanut mun poissa olot raskaasti ja esittääkin joka päivä sairasta. Tiedän että tyttö on kunnossa. Sillä vien sen hoitoon vanhempieni luokse ja neiti on täysin kunnossa siellä, mutta heti kun saavun kotiin alkaa kova esittäminen. Kummasti se sairastelu myös unohtuu kun päästään kotiin ja neiti aloittaa kovan riehumisen. On noi koirat mainioita.

Tämmöisiä tuli tehtyä viimeviikolla näyteikkunalle.

Pöllöjä.

Oli ihan pakko ostaa töistä itselle tämmöinen kiva lyhty.

Ostin samanlaisen myös äidilleni.

Ihanan taas istuskella pimeässä kynttilän loisteessa.

8 kommenttia:

  1. Ihana lyhty! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin. Vaikka en kyllä saisi tommosia ostella kun on noita lyhtyjä vaikka muille jakaa. En vaan voinut vastustaa kiusausta saada omaa raastinlyhtyä. :)

      Poista
  2. Tosi paljon onnea työpaikan johdosta :)

    VastaaPoista
  3. Kivoja uutisia työpaikasta, onnea! Minäkin alan taas ryhdistäytyä ja lukemaan näitä ihan reaaliajassa :)

    Söhläsin puhelimella ja poistin vahingossa sun kommentin uusimpaan postaukseen :( Höhlä minä. Kiitos kuitenkin siitä, Kaapo on tosiaan melkoinen hurmuripoika :)

    VastaaPoista
  4. Joo, olen ollut ihan onnessani. Vaikka kyse onkin osa-aikaisesta työstä, mutta toivon että se pian muuttuisi koko aikaiseksi tai tulisi ainakin lisää työtunteja. Varsinkin kun työmaa on täynnä kaikkia kivoja houkutuksia mitä haluaisi ostaa. :D

    Noita sattuu kaikille. Varsinkin meikäläiselle.... :D

    VastaaPoista
  5. Suloisia pöllöjä ja raastinlyhty! Hienoa, että uusi työpaikka on mieleinen ja työyhteisössä on hyvä fiilis! Se on niin tärkeää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. On kyllä ollut mukavaa työmalla. Toivottavasti se myös jatkuu semmoisena. :)

      Poista