perjantai 30. elokuuta 2013

Koiramäki....

Taas on kulunut aikaa kun viimeksi olen tänne kirjotellut. On vaan ollut kaikenmaailman asioita hoidettavana ym. Olen unohtanut pistää tänne kuvia kun kävin heinäkuussa särkänniemessä. Ihastuin kovasti tuohon koiramäkeen, enkä oikein mistään muusta sitten kuvia ottanutkaan..

Ilma oli kovin lämmin vaikka olikin pilvistä ja välillä tihkuikin vähän vettä. Aurinkokin välillä pilkisti pilvien välistä ja myöhemmin se sitten paistoikin kauniisti.

Pransi-isäntä ja Fiina-emäntähän siinä.

Tosiaan en ottanut muista eläimistä kuvia kun näistä ankoista.. Olin kiinnostuneempi koiramäkeläisitä ja muista Mauri Kunnaksen hahmoista.

Kana!! Hahmoja oli siis joka puolella. Varmasti multakin jäi monta huomaamatta.

Kissoja. :)

Ystäväni poika ihmetteli kovasti minkä ihmeen takia kuvasin jopa vessassakin...

Tämänkin ohitse meinasin kävellä.

Tuomas se siinä vuolee puuta..

Lepakoita. Toni oli ainut joka meni katselemaan Drakkulan linnaan. Me oltaisiin varmaan oltu liian isoja pääsemään sinne sisälle. :(

Harakka!! Tämänkin ohitse menin monta kertaa ennen kun huomasin ja kiljahdin ihastuksesta. Säikäyttäessäni ystäväni pahemman kerran. :)

Tämän kaverin nimeä en muista enää. Mutta sekin oli aivan ihana. 

Lisää lepakoita. Tommonen olisi kyllä kiva saada roikkumaan omaankin kotiin..

Ihana lohikäärme...

Siis katsokaa nyt. Eikö olekin aivan ihana!!

Juho renkikö siellä nukkuu vai kuka..

Kille ja Elsa.

Ja aivan ihan vuohi. Mulla oli koko ajan mielessä että mun äidin täytyy päästä kanssa näkemään tuo paikka. Äiti kun kanssa tykkää todella paljon koiramäestä ja muista Mauri Kunnaksen hahmoista.

Paistoi se aurinko sitten loppujenlopuksi. Tässä istuskellaan koskiseikkailu laitteessa ja valmistuttiin lähtemään kotiin. Alkoi särkänniemi menemään kiinni. Kävimme myös huvipuistossa mistä mulla ei olekkaan kuvia. Niin kova meiniki oli ja Tonin kanssa mentiin vaikka mihinkä laitteisiin. Ihme kyllä ei mennyt vatsa yhtään sekasin. Oli kyllä kivaa. Ihan sydäntä kirpasee kun kesä on kohta ohitse ja huvipuistot menee kiinni taas pitkiksi aikaa..

Ainiin. Yksi asia vielä mä olen saanut TÖITÄÄÄÄ!!!!!! Työt alkavat ensi viikolla ja olen aivan täpinöissäni kerron myöhemmin että missä. Mutta sen verran voin sanoa että aivan mahtavasta paikasta. Ainakin mun mielestäni. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti