keskiviikko 15. elokuuta 2012

Tuutikki ja Pikku Myy

Rakastan muumeja. Ja olenkin niiden innokas keräilijä. Jokunen vuosi sitten olin onnekas kun sain huudettua huuto netistä itselleni huokealla hinnalla, en vain yhtä, vaan kaksi arabian muumihahmoa. Tuutikin ja pikku Myyn. Hahmot ovat sitä pienempää kokoa. Näin jälkeen päin minua on harmittanut suunnattomasti etten ostanut/pyytänyt kyseistä sarjaa kun sitä vielä myytiin kaupoissa. Nytkin on ilmestynyt nuo uudemmat mutta työttömällä ei pahemmin ole rahaa pistää mihinkään ylimääräiseen. Ei ainakaan minulla. Toivon kummiskin että tulen ne joskus saamaan ettei käy samalla lailla kun viimeksi tulleiden muumihahmojen kanssa. Nytten  olen kuitenkin ihan tyytyväinen siihen että minulla on Tuutikki ja Myy sulostuttamassa kotiani.


arabian Tuutikki ja Pikku Myy













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti