sunnuntai 12. elokuuta 2012

Arabiaa ja moussea

Olen tainnut jo aikaisemmin kertoa että joskus olen tehnyt loistavia löytöjä ihmeellisimmistäkin paikoista. Esimerkiksi nämä arabian Silja jälkiruokamaljat jotka on Heikki Orvolan suunnittelemat. Voitteko kuvitella että joku oli jättänyt ison jätesäkin lasinkeräys astian viereen missä oli vaikka mitä esinettä/vaatetta. Niinhän sitä sanotaan että toisen roska on toisen aarre. Mutta minulle nämä kyllä kelpasivat.

Kokeilin tänään sunnuntain kunniaksi Dr.Oetkerin Valkosuklaa moussea. Olen kyllä useasti käyttänyt näitä pussissa olevia herkkuja, mutta aina kakun täytteenä. Mihin ne sopivatkin todella hyvin. Tämä oli kyllä hyvää. Ehkä pikkusen liian makeeta minulle. Varsinkin kun olen yrittänyt olla syömättä herkkuja jo jonkin aikaa. Tämmösiä olisi ihan hyvä olla tuolla kaapin perällä jemmassa, jos sattuu tulemaan yllätys vieraita eikä aina halua tarjota vain keksejä ja pullaa.


arabia silja jälkiruokamalja.

Mahamakkarat tykkää.

Lisää moussea.

2 kommenttia:

  1. Kauniit maljat. Olipa niiden onni, että korjasit ne talteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Omituista kyllä mitä kaikkea ihmiset heittävätkin roskiin.

      Poista