lauantai 17. syyskuuta 2011

Dr. Martens

En ole kyllä mikään hyvä blogin pitäjä. Jos elämäni olisi mielenkiintoisempaa kirjoittaisin varmaan useammin. Mutta olen aikas tyllsä nykyään. Eikä minulle loppujenlopuksi tapahdu mitään mielenkiintoista usein.

 Ihanaiset Nata ja Jarno kävi keskiviikkona kylässä. Ja Nata löysi itselleen jopa 2 Martensit. Ja ovat sopineet hyvin jalkaan. :)

Itse kanssa innostuin kaivamaan taas omat Martensini esiin ja alkanut taas totuttamaan jalkojani niihin. Tyhmä kun olen ollut ovat kenkien varret menneet pikkuisen lyttyyn tuolla kenkälaatikossa muiden kenkien alla. Nyt sitten pikkusen hiersi akillesjännettä. Elikä uskoisin että huomenna molemmissa jaloissani komeilee pienet rakot. Sitä sitten odotellessa.

Tässä yhdet mun martensit. Nämä siis ei ollut mulla jalassa tänään. Laitan niistä tänne myöhemmin kuvaa, 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti